BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

.:: KeePsAke oF thE hEaRt ::.

it is not only what you give,
it is the thought that comes with your gift,
and the sincerity of heart that seals friendships
and strenghthens relationships.

1.2.12

muka baru

dh muka baru dh aku punya belog nie.. cantik ker?? hah, peduli apa cantik ke x, aslkn ringkas n ringan dibuka. huwaaaa~~~

mula2 aku xtaw pun pasal ringan2 nie, tp setlah baca belog cik yuyu bru aku taw, rpanya belog pun ada kandugan berat juga. hehehe...
so, dgn itu aku pun meremovela segala mcm bende xbape nk berpekdah sgt. ckupla sekadar tulisan2 yg kurang sedap, enak dan cantik ini yg menghiasi belog ni. huhuhu.. ayat pun mcm dh nk power cket dh nie..
papepun.. keep ....... keep apa?? keep in touch??? wateva lah. huhuhu..

salamZ~~~~~~~~

2 comments:

eLLa n aLia said...

95 Kb dah kira ringan tu :)
keep it up.. thanks follow :)

oor jie-eun said...

:)
thx juga kamu.. ;)